Francisとパーカー(Auto)を収集するふぇぶらりーです。最近NPBに主軸が、、、
レデプについて書いてたら
実家に帰省したので、カードを漁ってました。

横尾要です。
かとうれいこの旦那です。
ワンスクリューにいれて上からカラーコピーを張っていたのにこの有様
ここまでインクが焼けるのか、、、

画像右は先日購入したクロノからでたレデプ

普通に届いちまった。。





レデプといえば、8ヶ月くらいずっともめてるレデプ
こんなやり取りばっかしてます。





UDメール

Hello



You do have the option of requesting a replacement for that card if you would like. In order to do this, we ask that you email Time2Swap@upperdeck.com with a list of 5-7 comparable players and a few teams you like so we can swap your card for a player of your liking. Please note that we cannot guarentee any specific cards as our inventory constantly changes. Thank you



Upper deck

--------------------------------------------------------------------------------

オレ



Hello

I Send mail to Time2Swap@upperdeck.com
But,It showed no reaction,And Status don't chage !
Why??
Please corresponds this one!



--------------------------------------------------------------------------------


UDメール


Dear Customer,

Please call customer service at 1-800-873-7332 and we will put in a replacement request for the redemption that was not produced.

Sincerely, Customer Service
--------------------------------------------------------------------------------
オレ



I understand that this card produced,
And I request substitute card,M,Jordan,Kobe or Lebron's Auto.
I Request 3Times! Hurry Up!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

UDメール

Dear Customer,

Please call customer service at 1-800-873-7332 and we will put in a replacement request for the redemption that was not produced.

Sincerely, Customer Service








こんなんずっと続いてます。
マジ殺してえ(口癖)
いつになったら終わるのか。。。

電話して~
でもしゃべれるわけねえし!
スポンサーサイト
コメント
コメント
コメントの投稿
URL:
本文:
パスワード:
非公開コメント: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
トラックバック URL
トラックバック